Chatbot

16.7.2025 1 min čtení

Chatbot je AI‑nebo pravidly řízený automatický asistent na webu či v aplikaci, který komunikuje s návštěvníky pomocí textu nebo hlasu. V B2B prostředí slouží k …

  • identifikaci a kvalifikaci leadů – ptá se na obor, potřeby, navrhuje produkt nebo rezervuje schůzky

  • zdokonalení zákaznického zážitku díky okamžité reakcí bez ohledu na pracovní dobu

  • zvýšení efektivity – zvládne odpovídat na FAQ a provádět uživatele skrze obchodní proces

Jak to funguje u nás:

  • Chatbot se aktivuje na základě chování (klik, navštívená stránka), předvyplňuje údaje, šikovně směřuje konverzaci.

  • Na základě odpovědí se spouští lead scoring.

  • Umožní automatizované rezervace schůzek nebo založení dealu v CRM.

Najdeme, co nefunguje – a opravíme to

Cítíte, že by váš byznys mohl růst rychleji, ale nevíte, kde začít? Pojďme se podívat na vaše data a odhalit skrytý potenciál.

Spojte se s námi
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
  • Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
  • Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
  • Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
Metrics online s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2.
IČ: 22216936, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám