Emailová automatizace

16.7.2025 1 min čtení

Emailová automatizace zahrnuje využití nástrojů k automatickému odesílání e-mailů na základě určitých spouštěčů nebo časových plánů. Cílem je udržet kontakt se zákazníky, poskytovat relevantní informace a podporovat konverzi.

Příklady emailové automatizace:

  • Automatické potvrzení přijetí poptávky.

  • Odesílání personalizovaných nabídek.

  • Nastavení připomenutí pro follow-up e-maily.

  • Vytváření e-mailových sekvencí pro lead nurturing.

Správně nastavená emailová automatizace zvyšuje efektivitu komunikace a zlepšuje zákaznickou zkušenost.

Najdeme, co nefunguje – a opravíme to

Cítíte, že by váš byznys mohl růst rychleji, ale nevíte, kde začít? Pojďme se podívat na vaše data a odhalit skrytý potenciál.

Spojte se s námi
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
  • Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
  • Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
  • Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
Metrics online s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2.
IČ: 22216936, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám