Personalizované nabídky

16.7.2025 1 min čtení

Personalizované nabídky znamenají cílenou komunikaci nebo obsah přizpůsobený uživateli na základě jeho profilů nebo chování. Například:

  • Relevance obsahu – chat (nebo formulář) se ptá na obor a zobrazí vhodné služby.

  • Cílené reklamy / retargeting – dává smysl pouze relevantním segmentům.

  • Doporučení produktů nebo obsah – například kontaktní segmenty dostanou case study dle oboru, výše.

Přínosy:

  • lepší engagement a pocit, že je nabídka přesně pro daného leadu,

  • vyšší šance na konverzi a dodatečné hodnotové transakce (wow efekt).

Najdeme, co nefunguje – a opravíme to

Cítíte, že by váš byznys mohl růst rychleji, ale nevíte, kde začít? Pojďme se podívat na vaše data a odhalit skrytý potenciál.

Spojte se s námi
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
  • Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
  • Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
  • Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
Metrics online s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2.
IČ: 22216936, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám