Proces rozdělení kontaktů na základě demografie, chování, firmografických nebo transakčních údajů. Segmentation umožňuje cílenou komunikaci a relevantní automatické kampaně, což zvyšuje angažovanost i konverzi. Můžete vytvářet skupiny např. podle fáze v pipeline, velikosti firmy nebo zájmu o konkrétní produkt.
Segmentace kontaktů
Najdeme, co nefunguje – a opravíme to
Cítíte, že by váš byznys mohl růst rychleji, ale nevíte, kde začít? Pojďme se podívat na vaše data a odhalit skrytý potenciál.

Petr Kolář
+420 728 112 545
petrkolar@metrics.cz
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:
Metrics online s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2.- Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
- Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
- Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
- Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
IČ: 22216936, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám