Získejte více prodejů díky e-mailům, které se odesílají samy

E-mailové sekvence udržují kontakt s vašimi leady, reagují na jejich aktivity a vedou je k nákupu – zatímco vy se můžete soustředit na uzavírání obchodů s těmi nejpřipravenějšími.

Zákazník nikdy nečeká na odpověď

Vyšší konverze díky správnému načasování

Komu už jsme pomohli

E-mailová komunikace, která skutečně prodává

Naše e-mailové sekvence reagují na konkrétní aktivity zákazníků, poskytují jim relevantní informace přesně ve chvíli, kdy je potřebují, a systematicky je vedou k nákupnímu rozhodnutí.

Okamžité reakce na zájem

Zákazník nikdy nečeká, okamžitě dostává odpověď – nástroje reagují na jeho aktivity během několika sekund od projevení zájmu.

Chytrá následná komunikace

Získáváte více prodejů díky správné zprávě ve správný čas – e-maily se automaticky přizpůsobují chování a zájmům příjemce.

Bezproblémová integrace s CRM

Veškerá komunikace je ihned dostupná v CRM – obchodníci mají kompletní přehled o historii interakcí s každým zákazníkem.

EverGo

Viktory jsme začali spolupracovat na začátku roku 2022, kdy jsme jí svěřili do správy PPC s tím, že nám to “nějak” nefunguje s podezřením na špatnou cenotvorbu či produkt. To, co dokázala za půl roku vykouzlit s účtem, čísly a marketingovými náklady bylo neuvěřitelné!

Tereza Krausová LinkedIn
Omega Reality

Spolupráce s firmou Viktory fungovala velmi dobře. Jednalo se o vůbec první firmu v oboru internetového marketingu, díky které se nám podařilo získat nemovitosti k přímému odkupu. Byl jsem mile překvapen, protože OMEGA REALITY působí ve vysoce konkurenčním prostředí, přičemž akvizice nových zakázek se snaží na internetu získat velké množství dalších subjektů.

Miroslav Havelka
2P Servis

Spolupráce s online marketingovou agenturou Viktory představuje pro naši společnost významný přínos od samého začátku. Díky jejich odborným znalostem a zkušenostem, dosahujeme stále lepších výsledků online kampaní a zvyšujeme tak návštěvnost prodeje na našem e-shopu.

Ing. Julie Veselá, MBA LinkedIn
Garaventa

Jako klienti agentury Viktory jsme byli svědky jejich mimořádné kvality práce, přičemž nás zaujala zejména jejich schopnost komunikovat jasně a věcně. Profesionalita, s jakou se věnují své práci, je zřejmá na každém kroku, a co je pro nás ještě důležitější, jejich přístup k obchodním vztahům je založen na lidskosti. Tímto způsobem jsme nejen získali skvělého obchodního partnera, ale také společnost, která si váží a rozumí našim potřebám a cílům.

Adam Greguš
Hu-Fa Dental

V minulosti jsme měli se službami marketingové agentury velmi špatnou zkušenost, proto jsme se k nabídce zpracování analýzy našich nastavených a používaných online kampaní, která stála u zrodu naší spolupráce s Viktory, stavěli spíš rezervovaně.Profesionální přístup, schopnost přizpůsobit se specifickým podmínkám našeho oboru, nové nápady a hlavně výsledky, které vykazují dlouhodobě pozitivní trend – to jsou důvody, proč s Viktory spolupracujeme již několik let.

PayU

Spolupráce s agenturou Viktory je pro naši společnost velkým přínosem od samého začátku, kdy pro nás připravili komplexní konkurenční analýzu, která se opírala o výpočet CLV. Na tomto základu pak byli schopni dodat marketingovou strategii šitou na míru přesně nám.

Zuzana Hurčíková LinkedIn
postup

Jak spolupráce probíhá?

/ 01 Definice komunikační strategie

Společně navrhneme posloupnost e-mailů, které budou reflektovat váš prodejní cyklus a potřeby vašich zákazníků.

/ 02 Vytvoření a nasazení sekvencí

Připravíme a implementujeme e-mailové sekvence, které automaticky reagují na různé typy zákaznického chování.

/ 03 Průběžná optimalizace

Pravidelně analyzujeme úspěšnost e-mailů a optimalizujeme je pro dosažení ještě vyšších konverzí – V průměru dochází ke zvýšení poměru otevření emailů o 5-10 %.

/ 04 Měření výkonu a reporting

Pravidelně vám poskytujeme přehledy o výkonnosti e-mailových sekvencí, abyste měli vždy aktuální informace o jejich efektivitě a mohli přijímat informovaná rozhodnutí pro další zlepšení.

rozumíme vašim potřebám

Problémy, které řešíte

Zpožděné reakce na zájem

Nikdy už nepřijdete o zákazníka kvůli pomalé odpovědi – systém reaguje okamžitě v jakoukoliv denní dobu.

Zapomenuté follow-upy

Konec obav, že na někoho zapomenete – nástroje automaticky sledují, kdo potřebuje další kontakt, a zajistí včasnou komunikaci.

Časově náročná manuální komunikace

Ušetřete až 15 hodin týdně, které byste jinak strávili psaním e-mailů – nástroje komunikují za vás, přesně a konzistentně.

Neefektivní správa zákaznických interakcí

Automatizujte správu interakcí se zákazníky – nástroje sledují a organizují komunikaci, což zajišťuje plynulý a efektivní proces bez zbytečného stresu.

Pomůžeme vám automatizovat e-mailovou komunikaci

Zefektivněte komunikaci a zvyšte prodeje pomocí automatických e-mailových sekvencí, které vedou zákazníky k nákupu. Naši klienti zvýšili prodeje o 20 % bez navýšení personálu. Rezervujte si konzultaci zdarma a zjistěte, jak zautomatizovat prodejní proces.

představujeme
Naši analytici
Petr Kolář Petr Kolář
Spravoval kampaně pro:
Reservio, Sloneek, PayU, Mateco,
CFO & CTO Petr Kolář

Matyáš Kubíček Matyáš Kubíček
Spravoval kampaně pro:
Medokom, DSA, Nupreme
Project specialist Matyáš Kubíček

Kryštof Václav Kryštof Václav
Spravoval kampaně pro:
Nupreme, Viktory
Analytik Kryštof Václav

Pro klienty řešíme

FAQ

Jak dlouho trvá nastavení e-mailových sekvencí?

Základní sadu sekvencí implementujeme do 14 dní – první automatizované e-maily pro vás mohou začít pracovat do 3-4 týdnů v závislosti na délce vašeho prodejního cyklu a interních systémech.

Lze e-maily přizpůsobit našemu brandingu?

Samozřejmě – všechny e-maily dokonale lze uzpůsobit vašemu vizuálnímu stylu, tónu komunikace a celkové identitě značky.

Jaké metriky sledujete pro optimalizaci?

Kromě standardních metrik jako open rate a click rate sledujeme i pokročilé ukazatele jako konverzní poměr, hodnotu zákazníka získaného e-mailovými sekvencemi a ROI celého systému.

Spojte se s námi
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
  • Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
  • Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
  • Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
Metrics online s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2.
IČ: 22216936, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám