Proměňte nezralé leady v zákazníky připravené nakoupit

Implementujeme pro vás chytré nurturingové sekvence, které se automaticky postarají o vaše leady. Tím, že jim ve správný moment doručí relevantní obsah, je efektivně provedou nákupním procesem a zvýší šanci na konverzi až o 30 %.

E-maily, které skutečně konvertují

Personalizovaná cesta každého leadu k nákupu

Komu už jsme pomohli

Zvyšte hodnotu svých leadů automatizovanou péčí

Díky chytrým nurturing sekvencím udržujete kontakt s každým leadem přesně podle jeho potřeb a zájmů. Poskytujete mu postupně ty správné informace, které potřebuje pro nákupní rozhodnutí.

Chytré e-mailové sekvence

Automatické e-maily s přesně načasovaným obsahem – každý lead dostává informace, které v danou chvíli potřebuje.

Hluboká personalizace

Každý zákazník cítí, že mu skutečně rozumíte – komunikace se automaticky přizpůsobuje jeho konkrétním zájmům a aktivitám.

Průběžná optimalizace

Neustále vše optimalizujeme z reakcí příjemců – úspěšnost otevření e-mailů a kliknutí se každý měsíc zvyšuje až o 15 %.

EverGo

Viktory jsme začali spolupracovat na začátku roku 2022, kdy jsme jí svěřili do správy PPC s tím, že nám to “nějak” nefunguje s podezřením na špatnou cenotvorbu či produkt. To, co dokázala za půl roku vykouzlit s účtem, čísly a marketingovými náklady bylo neuvěřitelné!

Tereza Krausová LinkedIn
Omega Reality

Spolupráce s firmou Viktory fungovala velmi dobře. Jednalo se o vůbec první firmu v oboru internetového marketingu, díky které se nám podařilo získat nemovitosti k přímému odkupu. Byl jsem mile překvapen, protože OMEGA REALITY působí ve vysoce konkurenčním prostředí, přičemž akvizice nových zakázek se snaží na internetu získat velké množství dalších subjektů.

Miroslav Havelka
2P Servis

Spolupráce s online marketingovou agenturou Viktory představuje pro naši společnost významný přínos od samého začátku. Díky jejich odborným znalostem a zkušenostem, dosahujeme stále lepších výsledků online kampaní a zvyšujeme tak návštěvnost prodeje na našem e-shopu.

Ing. Julie Veselá, MBA LinkedIn
Garaventa

Jako klienti agentury Viktory jsme byli svědky jejich mimořádné kvality práce, přičemž nás zaujala zejména jejich schopnost komunikovat jasně a věcně. Profesionalita, s jakou se věnují své práci, je zřejmá na každém kroku, a co je pro nás ještě důležitější, jejich přístup k obchodním vztahům je založen na lidskosti. Tímto způsobem jsme nejen získali skvělého obchodního partnera, ale také společnost, která si váží a rozumí našim potřebám a cílům.

Adam Greguš
Hu-Fa Dental

V minulosti jsme měli se službami marketingové agentury velmi špatnou zkušenost, proto jsme se k nabídce zpracování analýzy našich nastavených a používaných online kampaní, která stála u zrodu naší spolupráce s Viktory, stavěli spíš rezervovaně.Profesionální přístup, schopnost přizpůsobit se specifickým podmínkám našeho oboru, nové nápady a hlavně výsledky, které vykazují dlouhodobě pozitivní trend – to jsou důvody, proč s Viktory spolupracujeme již několik let.

PayU

Spolupráce s agenturou Viktory je pro naši společnost velkým přínosem od samého začátku, kdy pro nás připravili komplexní konkurenční analýzu, která se opírala o výpočet CLV. Na tomto základu pak byli schopni dodat marketingovou strategii šitou na míru přesně nám.

Zuzana Hurčíková LinkedIn
postup

Jak spolupráce probíhá?

/ 01 Vytvoření nurturing strategie

Společně navrhneme komunikační strategii, která přesně odpovídá cestě vašich zákazníků k nákupnímu rozhodnutí.

/ 02 Implementace sekvencí

Vytvoříme a nasadíme e-mailové sekvence s pečlivě připraveným obsahem – každý e-mail přibližuje leada blíže k nákupu.

/ 03 Neustálé vylepšování

Pravidelně analyzujeme úspěšnost sekvencí a optimalizujeme je pro ještě lepší výsledky – vaše konverze rostou každý měsíc.

/ 04 Měření a vyhodnocování výsledků

Průběžně sledujeme výkon vašich nurturing sekvencí a vyhodnocujeme jejich dopad na konverze. Na základě dat provádíme úpravy pro maximální efektivitu.

rozumíme vašim potřebám

Problémy, které řešíte

Ztráta kontaktu s nezralými leady

Přestaňte ztrácet potenciální zákazníky – nurturing sekvence udrží kontakt s každým leadem, dokud není připraven nakoupit.

Obecná komunikace bez personalizace

Zapomeňte na hromadné e-maily – každý lead dostává informace přizpůsobené přesně jeho potřebám a zájmům.

Nejistota v komunikačním procesu

Konec improvizaci – nurturing sekvence představují osvědčený proces, který systematicky vede zákazníky k nákupu.

Nízká angažovanost leadů

Díky personalizované a relevantní komunikaci sekvence zvýší zapojení leadů a přiblíží je rozhodnutí k nákupu.

Pomůžeme vám efektivně pečovat o leady

Ztrácíte kontakt s leady během prodejního cyklu? Nasadíme nurturing sekvence, které automaticky pečují o vaše leady a zvyšují pravděpodobnost konverze až o 30 %. Naši klienti tak rekuperují průměrně 25 % leadů. Rezervujte si konzultaci zdarma a získejte lepší výsledky.

představujeme
Naši analytici
Viktor Kolář Viktor Kolář
Spravoval kampaně pro:
Hyundai, Leatherman, Flex, Šmídl
CEO Viktor Kolář

Petr Kolář Petr Kolář
Spravoval kampaně pro:
Reservio, Sloneek, PayU, Mateco,
CFO & CTO Petr Kolář

Matyáš Kubíček Matyáš Kubíček
Spravoval kampaně pro:
Medokom, DSA, Nupreme
Project specialist Matyáš Kubíček

Kryštof Václav Kryštof Václav
Spravoval kampaně pro:
Nupreme, Viktory
Analytik Kryštof Václav

Pro klienty řešíme

FAQ

Jak dlouho trvá nasazení nurturing sekvencí?

Standardně jsme schopni vše nastavit a zprovoznit do 14 dnů. Finální čas vždy závisí na sladění s vašimi prodejními procesy, ale první skórované leady začnete získávat už během prvního týdne.

Lze sekvence přizpůsobit našemu prodejnímu procesu?

Samozřejmě – každou sekvenci vytvoříme přesně na míru délce vašeho prodejního cyklu, potřebám zákazníků a specifikům vašeho produktu.

Jaké výsledky můžeme očekávat?

Naši klienti zaznamenávají v průměru 25-30% zvýšení konverzí u leadů v nurturing programu oproti těm bez systematické péče.

Spojte se s námi
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
  • Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
  • Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
  • Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
Metrics online s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha 2.
IČ: 22216936, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám