První personalizované nabídky mohou být odeslány již během prvního týdne po implementaci – plnou efektivitu systém dosahuje po 4-8 týdnech sběru dat o chování zákazníků. Vše se odvíjí od vašich prodejních prodejních procesech.
Nabídka přesně podle zájmu – ve chvíli, kdy je největší šance na uzavření
Sleduje aktivitu každého leadu, rozpoznáváme jeho konkrétní zájmy pro automatické zasílání personalizovaných nabídek přesně ve chvíli, kdy je lead nejblíže k nákupnímu rozhodnutí.
Personalizované nabídky pro zvýšení konverzí až o 30 %
Díky preciznímu sledování aktivity leadů dokážeme rozpoznat, o co se konkrétně zajímají, a automaticky jim zaslat relevantní nabídku ve chvíli, kdy je nejvyšší pravděpodobnost uzavření obchodu
Nabídka přesně podle zájmu – ve chvíli, kdy je největší šance na uzavření – nástroje reagují na aktivitu zákazníka během několika minut.
Každá nabídka přesně reflektuje konkrétní zájmy a potřeby zákazníka – obsahově i cenově je nabídka optimalizována pro maximální šanci na konverzi.
Celý proces probíhá automaticky – nástroje sami vyhodnocují aktivitu a předpřipravím vám nabídku nabídku nebo komunikaci pro potenciálního zákazníka.
Jak spolupráce probíhá?
Společně definujeme, které aktivity indikují zájem o konkrétní produkty či služby a jaký typ nabídky má nejvyšší šanci na úspěch.
Vytvoříme sadu nabídek, které se dynamicky přizpůsobují konkrétním zájmům a aktivitám každého leadu.
Implementujeme nástroje, které v reálném čase sledují aktivity leadů, vyhodnocují jejich připravenost k nákupu a zasílá relevantní nabídky.
Průběžně sledujeme úspěšnost personalizovaných nabídek, analyzujeme jejich výkon a provádíme úpravy pro dosažení co nejvyšších konverzí.
Problémy, které řešíte
Konec generických nabídek – každý zákazník dostává přesně to, co ho skutečně zajímá, což zvyšuje pravděpodobnost konverze až o 30 %.
Přestaňte zasílat nabídky naslepo – nástroje rozpoznají moment, kdy je zákazník připraven nakoupit, a přesně v ten okamžik zašlou nabídku.
Nezmeškáte žádnou šanci na prodej – nástroje automaticky reagují na projevený zájem, i když váš tým zrovna není k dispozici.
Každá nabídka je plně personalizována na základě konkrétního chování a zájmů zákazníka, což zvyšuje šanci na úspěšnou konverzi a spokojenost.
Pomůžeme vám s personalizovanými nabídkami
Chcete dramaticky zvýšit úspěšnost svých nabídek? Implementujeme systém, který sleduje aktivitu leadů a automaticky jim zasílá personalizované nabídky ve správný čas. Naši klienti díky tomu zvýšili konverzní poměr nabídek v průměru o 20 %. Rezervujte si konzultaci zdarma a zjistěte, jak můžete zefektivnit svůj prodejní proces.
Pro klienty řešíme
FAQ
Nástroje analyzují desítky parametrů včetně navštívených stránek, času stráveného na různých sekcích, stažených materiálů a předchozích interakcí, aby vytvořily maximálně relevantní nabídku.
Samozřejmě – poskytujeme detailní reporting úspěšnosti každého typu nabídky, včetně konverzního poměru, generovaných tržeb a ROI celého systému.
- Odhalíme slabá místa ve vašem "Matrixu".
- Zjistíte, kdo se skrývá za čísly ve vašich reportech.
- Ukážeme vám realitu, kde rozhodují data, ne pocity.
- Zjistíme, jestli je čas přepsat pravidla vašeho byznysu.
IČ: 22216936, DIČ: CZ22216936, jsme plátci DPH.